lördag 9 april 2011

Zumba med Svanhild(är det ens ett namn?!?!?!!?)

Underbara lördag!! Igår sa jag hejdå till kollgerna på Halliburton med lite gråt i halsen må jag si. Herregud vad jag är blödig. Har bara varit där en vecka men när man får höra så fina ord och kramar är det svårt att lämna stället utan att tycka att det är tråkigt. Aja, förhoppningsvis får jag komma tillbaka så snart som möjligt.
Igår när jag kom hem åkte jag direkt på zumba vilket resulterar i en måttligt öm kropp idag. Så idag blir det därför träningsledigt. Träning 5 dagar i veckan får räcka, kroppen pallar inte mer. Efter träningen åt jag middag som jag fick med mig hem från jobbet, tacofylld burrito, väldigt gott!

Kvällen bjöd senare på en liten koselig tur på byen med lovisa. Köpte en glass på donken och sen köpte vi smågodt på narvesen. Smågodt och smågodt förresten, köpte en godmorgen yougurt som fick bli fredagskoset. Gud vad jag älskar dom alltså! Nu sitter jag ensam uppe vid nyhetsmorgon, har ätit gröt och inväntar dagen. Fattas bara en kopp kaffe så är jag 65+, pensionerad och allt! Ha en fin dag=)

jennys glasögon är verkligen helt oslagbara på denna bild!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar