måndag 11 april 2011

måndagliksomigenbajs

Blev väckt kl halv åtta av manpower. Försökte fixa till hår, make och kläder för att sedan försöka ta mig ut till Ulsberget så snabbt som möjligt. Har tillbringat dagen på dagis och jösses så fina barn jag har fått ta hand om alltså. Skulle helst vilja sitta hela dagarna och bara gosa! Blir trevligt med ett återseende imorgon.

Just nu i skrivande stund har jag precis ätit upp mina first price-nudlar och väntar på Lovisa så vi kan gå och träna. Sen bör jag ta mig till affären. Min hylla i kylen ekar tomt och skafferiet lika så. Något annat jag kan fortelle er om är väl att jag har fått någon form av träningsvärk från fotbollen igår. Tecken på att det var sjukt länge sedan jag spelade tror jag.

På tal om fotboll så är jag sjukt sugen på att börja om med denna underbara sport när jag kommer hem. Saknar verkligen att hålla på med någon sport och fotboll har alltid legat mig närmast om hjärtat. Frågan är ju egentligen bara vilket lag man ska spela i?

riktigt bra bild från förr, kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar