torsdag 7 april 2011

veckan bara springer förbi

Redan torsdag alltså. Veckan har ju som bara flugit förbi! Den har väl mest innehållit jobb hittills men även träning och hockey. Sedan kan jag ju bara fortelle er om att jag fortfarande trivs så fruktansvärt bra på jobbet! Arbetsgänget är ju hur härligt som helst och idag när jag just skulle fara hem sa chefen att det kan bli så att jag får vara kvar nästa vecka också. De hade iofs redan skickat in en ansökan om vikarie till adecco men han ville helst ha kvar mig eftersom det tydligen funkat så bra. Hoppas på fortsättning där!!

Nu väntar jag på lovisa så hoppas jag att vi kan gå och träna. Hon slutar halv fem så det blir konge. Sen är det ju också hockey ikväll och som vanligt här i stavve säger vi aik visa hjärta och krossa skiten. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska spisa till middag. Hade lite rester kvar från gårdagens middag, tror jag tar det. Maten jag äter till lunch på kantinan är ju förövrigt hur god som helst. Idag fick vi kycklingvingar, ugnsbakad potatis och coleslaw. Dåligt!*?!?! Nej nu ska jag värma kyllingdeig. Hade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar